Nowy wizerunek TIKKURILA
Tikkurila, marka farb o ponad 150 letniej tradycji, od 1 października prezentuje swój nowy wizerunek.
Zmiana wizerunku obejmuje wiele obszarów:
- Nowy logotyp
- Unowocześniona szata graficzna opakowań
- Spójna identyfikacja materiałów promocyjnych
Zmiany będą wprowadzane przez producenta systematycznie, a ich wdrożenie ma na celu wzmocnienie globalnej siły marki, oraz stworzenie spójnego przekazu dla użytkowników.
Centralnym elementem logotypu pozostaje znak rozpoznawczy marki – korona, będąca oznaką najwyższej jakości. Pozostałe elementy logotypu zostały dostosowane do współczesnych trendów.
Również standardy współczesnej promocji skłoniły markę do wprowadzenia nowej identyfikacji wizualnej produktów, ujednolicenia opakowań poszczególnych grup produktowych i wyeksponowania walorów, które czynią z produktów firmowanych logotypem TIKKURILA liderów w swoich kategoriach.
Zachęcamy do zapoznania się z materiałami informacyjnymi klienta.