Ochrona danych osobowych

Nowy wizerunek TIKKURILA

Tikkurila, marka farb o ponad 150 letniej tradycji, od 1 października prezentuje swój nowy wizerunek.

Zmiana wizerunku obejmuje wiele obszarów:

  • Nowy logotyp
  • Unowocześniona szata graficzna opakowań
  • Spójna identyfikacja materiałów promocyjnych

Zmiany będą wprowadzane przez producenta systematycznie, a ich wdrożenie ma na celu wzmocnienie globalnej siły marki, oraz stworzenie spójnego przekazu dla użytkowników.

Centralnym elementem logotypu pozostaje znak rozpoznawczy marki – korona, będąca oznaką najwyższej jakości. Pozostałe elementy logotypu zostały dostosowane do współczesnych trendów.

Również standardy współczesnej promocji skłoniły markę do wprowadzenia nowej identyfikacji wizualnej produktów, ujednolicenia opakowań poszczególnych grup produktowych i wyeksponowania walorów, które czynią z produktów firmowanych logotypem TIKKURILA liderów w swoich kategoriach.

Zachęcamy do zapoznania się z materiałami informacyjnymi klienta.

pdff Materiały informacyjne

Powrót do listy